fredag 30 januari 2015

Art Journal with Stars

Jag har gjort en Art Journal sida. Min journal bok är en gammal bok.
***
I have made an Art Journal page. My journal is an old book.


Gesso i botten, Martha Stewart färger och stämplat lite här och var.
***
I have gesso a ground. Martha Stewart paint and I have been stamping some here and there.

 Stämpeln Memories från Prima  har jag stämplat på en gammal tidningssida. Stjärnorna kommer från en Sizzix die och från Epiphany stans.
***
The stamp Memoriies from Prima I have been stamping on an old page. The stars are from a die from Sizzix and some of the stars are from a pounch from Epiphany.

 På Epiphany stjärnorna har jag använt mig Epiphanys bubble caps. Jag verkligen älskar dessa stjärnor.
***
On the Epihany stars I have used Epeiphanys lovely Bubble Caps, I really love these stars.

Tack för titten!/Thanks for stopping by!

Materiallista/List of Supplies
Martha Stewart Craft Paint Bristle Brush Set 4pc PL32947 
Martha Stewart Craft Paint Gesso Primer White PL32314 
Martha Stewart Craft Paint Foam Pouncers Set 6pc PL32243
Martha Stewart Craft Satin Pool PL32014 
Martha Stewart Crafts  Decoupage Rolled Papers  Maps PL33329
Prima Marketing Engraver Cling Mount Stamps 562991
Epiphany Crafts Shape Studio Star 25 SST-41
Epiphany Crafts Bubble Caps Clear Star 25 SSA-43
Sizzix Big Shot Machine Powder Blue and Teal 657900
Sizzix Bigz Die - Stacked Stars 658771
Clear Small and Medium Blocks 93625
Color Box Cats Eye Chalk Dark Brown CL71435 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar